Aceasta va fi denumirea comercială a vehiculului. Skoda Enyaq se va baza foarte mult pe conceptul Skoda Vision iV, arătat de compania cehă anul trecut, la Salonul de la Geneva. Din punct de vedere tehnic, va folosi aceeași platformă ca Volkswagen ID Crozz. Este vorba despre platforma modulară a producătorului german care poartă numele de Volkswagen MEB. Pentru cei care nu știu, compania cehă Skoda este deținută de producătorul german Volkswagen.
Skoda Enyaq va avea două modele de caroserie și, cel mai probabil, va fi oferită în mai multe configurații de acumulatori. Varianta de top va avea un pachet de baterii de 83 kWh, care vor oferi o autonomie de până la 500 kilometri. Propulsia va fi asigurată de două motoare electrice care vor avea împreună o putere de 302 cai putere. Viteza maximă se va apropia de 180 km/h, iar accelerația de la 0 la 100 km/h va fi atinsă în 5,9 secunde.
Prima variantă de caroserie, un SUV relativ compact, va fi pus în vânzare în Europa, în a doua jumătate a anului curent. A doua variantă de design, mult mai apropiată de fotografiile din acest material, va fi disponibilă doar anul viitor.
Când am formulat titlul nu am luat în calcul versiunea electrică de Citigo de la Skoda. Într-adevăr, este un vehicul electric produs de companie (de fapt, este un Volkswagen Up! electric rebrand-uit), însă este foarte dificil de achiziționat. Am încercat în zadar un test drive cu acesta. Am considerat că nu trebuie luată în calcul din aceste motive. Link-ul sursă va arăta că nu sunt singurul care a avut această abordare.
via Electrek